Az őszi szünetet megelőző utolsó napon, október 22-én egészségnapi rendezvények vették át a tanórák helyét iskolánkban.
Az alsósok számára már egy héttel korábban elkezdődött a ráhangolódás, hiszen nevelőik rajzpályázatot hirdettek körükben Őszi gyümölcsök és termések témakörben, emellett lehetőséget kaptak arra is, hogy benevezzenek egy töklámpás készítő versenyre, szüleikkel közösen faragott és festett pályaműveikkel. E versenyek eredményhirdetésével indult az egészségnap, majd ezt követően a tanító nénik osztályonként foglalkozásokat tartottak az egészséges táplálkozás, a helyes fogápolás és tisztálkodás témakörében.
Tízóraira teljes kiőrlésű gabonákból, nyers zöldségekből, gyümölcsökből, tejtermékekből összeállított szendvicseket és salátákat fogyaszthattak a kicsik, majd gyümölcsnyomat készítéssel, társasjátékozással, filmnézéssel foglalhatták el magukat. A nap megkoronázásaként pedig egy jó hangulatú váltóversenyen vehettek részt Luczóné Hati Judit szervezésében a helyi művelődési központ nagytermében.
A felsősök hasonlóan tartalmas programok résztvevői lehettek, amiket a 7. osztályos Kovács Luca így értékelt:
„Az egészségnapon először a lelki egészségünkkel foglalkoztunk, mert megnéztük az osztálytársaink ünnepi műsorát, de aztán átöltöztünk, és átmentünk a tornaterembe, ahol Bodzásné Mariann néni és Tóth Zoltán tanár úr koordinálásával egy izgalmas váltóversenyen vettünk részt. Tanáraink 8 csapatra osztottak bennünket, és közösen felügyelték a feladatok végrehajtásának pontosságát. A 12 versenyszámban a legtöbb pontot a hatodik és a nyolcadik számú csapat holtversenyben szerezte. A labdavezetéses, floorball ütős vagy a kosárlabdás játékok között nekem az ültetős játék tetszett a legjobban, de a legnehezebb mindenképpen a pókjárásos akadálypálya volt.
Miután kellően kifáradtunk, egészséges ételek elfogyasztásával tölthettük fel kimerült energiaraktárainkat. (Kiderült, hogy pizzát is lehet ebédelni úgy, hogy teljesen egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozást biztosít.)
Mivel az egészségnapot a TÁMOP 3.1.4. kódszámú Innovatív Iskolák pályázat keretei között valósíthattuk meg, a támogatóinknak és Hajas Lászlóné koordinátornak is köszönetet kell mondanunk. S persze intézményünk tanítóiról és tanárairól sem feledkezhetünk meg, akik a változatos programokat kitalálták, megszervezték és lebonyolították. Köszönjük az ő munkájukat is.”